søndag 1. juli 2012

Dåp 2008♥

Hei ♥
Skulle ønske jeg var flinkere til å ta bilder av guttenes dåpsbord. Her kommer det noen bilder av dårlig kvalitet, men som likevel viser litt av hvordan bordet til Tobias var pyntet 10 februar 2008 ♥

Porselenssko hvor jeg har satt inn lyseblått silkebånd, hvite roser med blå strass pynt og litt perler ♥
Blå søte bamser og lyseblå telys i glasshjerter ♥


Bamselys ble koselig ♥ Gjennomført hvitt og lyseblått som dere ser. ♥


Små detaljer som hjerter og bamser gjorde seg synes jeg ♥

Bordkortholderne er fra bryllupet vårt. kortene er enkelt laget av farget shimmerpapp og et bamseklistremerke i sølv.


Vi feiret dåpen på Hvitstein grendehus. Den gang var det som dere ser en sterk gulfarge på veggen, som ødla litt av helheten, og bedre var det jo ikke med brune stoler heller. Ballongoppsatser var koselig å pynte med ♥

Roser i vinduene og girlander med bamser ♥


 

 
Dåpskaken synes jeg var veldig fin ♥

  Sliten gutt som synes det var deilig å få av seg dåpskjolen ♥
Kjolen skal jeg vise dere senere.


 

6 kommentarer:

  1. Alltid en utfordring å skulle dekke fine bord i disse "typiske" grendahusene som vi må feire i :-) Men jeg synes du gjorde en super jobb jeg :-) Man må jo bare overse fargen på veggene, er jo ikke noe å gjøre med. Stolene kunne vært kamuflert med stoltrekk (kremt, litt reklame for stoltrekkene våre der ;-)))

    Veldig fine detaljer på bordet. Kjempefint :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og lov for grendehus ♥ Det redder mange med små leiligheter og hus når stor familie skal samles :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Linda ♥

      Slett
  2. Kjempeflotte bilder du viser her, og en skjønn liten prins D:)
    Ser du lurer på hvilket merke krukkene er, men desverre står det ikke noe merke i disse.
    Men kjøpte de på Ciro, og ser at ei har kjøpt maken også på Obs.
    Så sikkert mulig å få tak i de andre steder.
    Ha en fin kveld
    klem sissel

    SvarSlett
  3. ble så oppslukt av fargene du hadde pyntet med , at jeg ikke så fargen på veggen ...GRØSS!!!
    du hadde puyntet så fint at det var det jeg ble fokusert på ....og for en nydelig kake ( var den virkelig så blå) ?
    nydelig liten prins som er fornøyd med dagen :-)

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tone ♥ Ja, fargen på veggen er grusom synes jeg. Nå er den heldigvis malt over. Kaken var nydelig og akurat så blå som du ser den her :) Smakte godt også. ♥

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...