torsdag 12. juli 2012

Hylle på Henriks rom ★

Hei ★

Stjerner er populært hjemme hos oss om dagen! Jeg har vist dere Tobias sin hylle, nå vil jeg vise dere den ene hyllen til Henrik. Den har også blitt styla med stjernekasser og hjemmesydde stjerner ★


Hyllen heter Paris Teen og er kjøpt på Møbelringen, De hvite kurvene er kjøpt på Ikea, Stjernene er hjemmesydd, Teppet er fra Zara Home og  puten fra Home&cottage.
Blir en del likt på guttenes rom, for det er nemlig lillebror opptatt av at det skal være ★ Lekene i kassene er forskjellig selvfølgelig.

Vil dere se mer fra Henriks rom kan dere se Her



4 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har og nydelige gutterom! Som guttemamma har jeg lagt meg til som følger ;) .. her var så myyyyyye fint å se :) Gleder meg til å følge bloggen din videre!! God sommer så lenge!!

    SvarSlett
  2. Hvor er stjernekassene fra? :) utrolig fint :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Stjernekassene er fra missmuffet.no
      Det skrev jeg i innlegget under, der jeg viser hyllen til Tobias. der finner du link også :)

      Slett
  3. Så fin gutterom!
    Elsker stjerner og disse var superfine. Blir vist aldri lei disse stjernene:)
    Koselig blogg du har, lagt meg til som følger hos deg og gleder meg til å følge deg videre.
    Klem Monica:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...