fredag 20. juli 2012

Koselig bruktfunn ♥

Hei ♥
Nå er det ferietid hos oss, og da har det blitt mye tid med barna og ikke så mye tid til blogging. Men i kveld har jeg lyst å skrive litt. Først og fremst må jeg takke for at så mange har tatt turen innom bloggen min den siste tiden! Det er ekstra hyggelig med dere som har lagt igjen kommentarer og jeg er veldig glad for de nye følgerene som har kommet til. Det er inspirerende for meg å se at det jeg har å vise dere er interessant.♥  Jeg håper å kunne inspirere dere videre i fremtiden.

Jeg har fått kjøpt et vaskevannsfat og mugge av ei jente som ville selge det. Jeg synes det var så fint ♥
Vet at dette settet fortsatt er å få kjøpt. Da vi var en tur på Mosseporten i går fikk jeg se det i interiørbutikken som heter Dorothea.

Jeg har pyntet det litt med et hjerte. Jeg har også lagt et lommetørkle oppi, endelig fant jeg noe å bruke det fine lommetørkle til ♥  Dere ser vel at L er brodert inn. L for Laila, Lars eller Lykkedal om du vil ♥



Det ble jo litt koselig å sette en hjertesåpe oppi også ♥

Ønsker dere en fin kveld ♥


3 kommentarer:

  1. Så koselig! Flinke Laila-vennen min ♥

    SvarSlett
  2. Så fint et bruktfunn:) Det er så gøy å finne slike fine ting altså;)
    Ha en fin lørdag og god sommer videre;)
    Nyt tiden med barna;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...