mandag 23. juli 2012

♥ Give Away ♥

Hei ♥
Jippi! Så gøy det er å blogge når jeg blir så godt tatt i mot! Svimlende 22604 sidevisninger siden mitt første blogginnlegg den 15.3.2012 ♥
For å takke dere lesere av bloggen min og for at jeg nå har fått hele 50 følgere vil jeg feire med en liten Give Away ♥

Denne gangen lodder jeg ut to grå badehåndklær med stjerner ★


Badehåndkle er i velour med trykt stjernemotiv og bakside i bomullsfrotte`. Det har oppheng på kortsiden. Størrelse 60x125 cm.
 Jeg synes det er kjempe fint ★

Reglene for Give awayen er som følger:
  • I kommentarfeltet må du oppgi hvor mange lodd du tar, samt legge igjen mailadressen din om du ikke har blogg. Alle kan delta ♥

  • Du får 1 lodd ved å legge igjen en kommentar til dette innlegget.
  • Du får 2 lodd dersom du velger å bli følger av Lykkedal eller om du allerede er det.
  • Du får 2 lodd dersom du velger å følge lykkedal på facebook eller om du allerede er det.
  • Du får 3 lodd dersom du linker til denne give awayen  på din egen blogg eller facebookside.

Jeg trekker vinneren den 10.8.2012.

♥ Lykke til ♥




 



39 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg prøver lykken med 3 lodd :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  2. Hei
    Jeg prøver lykken med 3 lodd :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  3. Hei vennen! Så fint badehåndkle :-) Jeg vil være med og tar 6 lodd -kommenterer, er medlem og har delt på fb.

    Klem

    SvarSlett
  4. Så fine badehånkle da :)
    Eg melder meg på og tar 3 lodd.
    Ha en fin kveld videre. Klem :)

    SvarSlett
  5. Kjempefin blogg:)Har linket på f.b så 1 lodd på meg da,lae-n@online.no

    SvarSlett
    Svar
    1. da får du 4 lodd :) Flott om du skriver navn :) Da vet jeg hva jeg skal skirve på loddene dine.
      Klem Laila

      Slett
  6. Du har en flott blogg og et hyggelig hjem <3
    Slenger meg på med 8 lodd jeg og krysser fingrene !!!

    Klem Anne Kari

    annekariw@online.no

    SvarSlett
  7. Flott blogg! Jeg prøver lykken med tre lodd, 1. For kommentar og 2 for følger på FB.
    Marthe50@hotmail.com
    <3 Marthe

    SvarSlett
  8. Hei hei

    Gratulerer så masse med over 50 følgere :))Og flere blir det ;)
    Du har en koselig blogg ♥

    Jeg tar 6 lodd og håper på lykketreff

    Benteklem

    SvarSlett
  9. Gratulerer med mange sidevisninger - vel fortjent!
    Nydelig premie, jeg tar full pott av lykkelodd. :-)
    Lykke til! :-)
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  10. Wow, gratulerer med å mange sidevisninger. Jeg er sikker på at flere blir der heretter.
    Jeg tar 6 lykkelodd :)

    Klem Tibi

    SvarSlett
  11. Gratulerer.
    Jeg blir med. 5 lodd tusen takk. D

    SvarSlett
  12. Hei, jeg tar 3 lodd:-)
    Sivanette@sandefjordbredband.net

    SvarSlett
  13. Så fin blogg!! Jeg vil gjerne delta med 5 lodd i giveawayen din! Gøy å følge deg videre! Klem

    SvarSlett
  14. Utrolig bra blogg:) Jeg vil gjerne delta med 6 lodd.

    SvarSlett
  15. Her blir det hele 8 lykkelodd! Fin helg til deg. Klem

    SvarSlett
  16. For en koselig blogg du har :) Glad jeg fant den!
    Tar 6 lodd på den fine premien :)
    Ingrid

    SvarSlett
  17. Hej!
    Jag är gärna med och tar 1 lott tack :)

    Trevlig kväll!

    minnapo1@gmail.com

    SvarSlett
  18. Hei!
    Jeg liker Lykkedal på fb og kommenterer,
    2 lodd! :)
    Hilsen Aina K
    Ainakhag@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Hei Laila :)
    Jeg er følger, så da blir
    det 2 lodd på meg :)
    Gratulerer så mye med fine
    besøkstall - kjempegøy :)
    Ha en fin, fin sommer videre
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  20. Jeg får prøve meg jeg og da. Følger deg på både facebook og bloglovin, så det skulle bli 4 lodd, så kommenterte jeg her, så da er jeg oppe i 5 lodd totalt da :)

    SvarSlett
  21. Fin vinst! Tar en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Hei,
    så mange fine stjerner i innlegget over her - og stjernete gevinst her, må jo bare ta 5 håpefulle lodd :)

    Klem,
    Mari Ann

    SvarSlett
  23. Vil gjerne være med,3 lodd.
    Hilsen Mona

    SvarSlett
  24. Hei!
    Vil gjerne være med med 1 lodd.
    Kjempe fin blogg du har!!
    mvh Hildegunn
    hildegunn.lindal@hotmail.no

    SvarSlett
  25. Hei!

    Vil gjerne vera med og tar 6 lodd. Kommentar, like på fb og link på fb :-)

    SvarSlett
  26. Hei! Jeg trekker 4 lodd for kommentar og link på bloggen min. :)

    SvarSlett
  27. Jeg vil gjerne være med. Ett lodd til meg.:)
    Hilsen Hanne Ny
    afrems@online.no

    SvarSlett
  28. Prøver lykken med 4 lodd:)

    SvarSlett
  29. Hei Laila!
    Flott blogg du har. Moro å følge deg å se det du legger ut.
    Jeg prøver meg med 8 lodd jeg da. Kommentar, følger deg på facebook, følger bloggen og har delt Give awayen på facebook :)
    Marianne

    SvarSlett
  30. Hei på deg :) Jeg prøver lykken med ett lodd :) Gleder meg til å følge deg videre :)

    SvarSlett
  31. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kveld. 6 lodd til meg.
    Om du har lyst kan du besøke bloggen min også, og bli med på min pittelille giveaway; http://wenchejensen.blogspot.no/2012/07/giveaway.html

    SvarSlett
  32. Hei hei! For en flott blogg du har!! Jeg har vært innom for første gang nå, og har blitt følger med en gang :)- både her og på facebook :) Jeg er selv ny i bloggeverden -sånn type kjempeny med 2ukers erfaring, hehe.. Jeg oppdaget også at vi har samme jobb, jeg er ped.leder jeg og, og lidenskapelig interiør-interessert ;) Jeg kommer innom snart igjen, og hiver meg altså med i å prøve lykken i denne give-awayen også nå (- første erfaringen min med det og, hehe..) og link på facebook er også fikset, så det skulle vel bli full pott med 8 lodd det :) Vennlig Hilsen Edel

    SvarSlett
  33. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    8 lodd
    facebook : sabo eva
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  34. Hei Laila :o)

    Har vært innin litt på bloggen din, ser vi har mye til felles
    Liker bloggen din og er blitt følger både her og der :o)

    Jeg tar 8 lodd :o)

    Lykket til med trekning av Giveawayen din :o)

    SvarSlett
  35. Hei

    Jeg prøver lykken med hele 8 lodd:-)

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Beathe

    SvarSlett
  36. Hei:-) Muligens jeg er i seineste laget til å melde meg på give away`n din...men prøver meg alikevel!!!! La meg til som følger og gleder meg til fortsettelsen!!! Ha ei strålende fin helg!!! Klem Ruth

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...