fredag 13. juli 2012

Utfordring fra Home&Cottage.★

Hei ★
I dag har Home&Cottage utfordret sine venner om å vise frem noe vi har kjøpt i butikkene deres. Jeg har nettopp kjøpt nye ryer hos dem, og de har fått plass i gangen vår.
Endelig fant jeg ryer med stjerner på ★ Kjempe fin gråfarge og prisen var ikke dårlig heller! Jeg kjøpte både en kort og en lang.

Hjerte-gangen vår har fått selskap av stjerner nå ★

Lekker rye synes jeg ★

Skoskapet har Hjerteknotter selvfølgelig ♥

Benken har fått stjerneteppe på ★

Lysglasset på hyllen vår er også kjøpt på Home&Cottage ★


Home&Cottage har mye fint! Besøk dem i sommer da vel ★
♥♥Carpe Diem ♥♥


20 kommentarer:

  1. Kjempefint i gangen din! Ryene var supre, sånne vil jeg også ha :) Husker du prisen? Har ingen Home & Cottage butikk her desverre.

    SvarSlett
    Svar
    1. tror den store kostet 399 og den lille enten 249 eller 299. husker dessverre ikke helt, men ca da :)

      Slett
  2. Kjempe flotte stjerne ryer! :) Stjerner er jo bare så nydelig, ser du har falt for stjerna også! Hehe.

    SvarSlett
  3. Så flotte ryer;) Og de matchet jo perfekt inne hos deg;) Fiiint:)
    Ha en herlig fredagskveld!:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. He he, jeg mente lørdagskveld:-D

    SvarSlett
  5. Hei hei:-) koselig å finne og se bloggen din, kjempefin! Legger meg til jeg:-)
    Er meg med hyllen med speil og knagg vettu, hihi.

    Klem ragnhild

    SvarSlett
  6. Så utrolig hyggelig gang du har! Takk for at du deler! Utrolig hyggelig at noe fra oss får lov til å ta del i en så hyggelig gang, synes vi :) Fortsatt god sommer til deg og dine!

    SvarSlett
  7. Hei:) Så fint det ble! I love<3 stjerner <3

    SvarSlett
  8. Kjempefin gang, vi holder på med oppussing av gangen selv - så det passer fint med litt inspirasjon:) Jeg lurer på hvor du har kjøpt den lille "brevkassen" på veggen med døra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Hyggelig å kunne inspirere. Den "brevkassen" er kjøpt på skeidar for ca et år siden. :)

      Slett
  9. Hei!
    Flott blogg, og kjempefin gang. Jeg er på jakt etter hjerteknotter, og synes din er veldig fine og søte. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :) Hjerteknottene er kjøpt på Sofies villa og Stabbursbua. :)De har begge nettbutikker. klem Laila

      Slett
  10. Hei! Lurer på hvilken farge du har på veggen i gangen din?Kjempefin blogg.

    :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :) Takk for at du titter innom :) Fargen på veggen heter Skagen :)
      Klem Laila

      Slett
  11. Hei :)
    Kjempekoselig blogg...

    Du har et kjempefint veggord som står lykke med hjerte på.
    Hvor har du kjøpt det?
    Elsker hjerter og det ser jeg du liker og :))

    Beste hilsen
    May Britt

    SvarSlett
  12. Hei!
    Kjempe fin blogg!

    Gangen din var nydelig! Hva slags panel har dere på veggene? Er det sånn type smart panel?

    hilsen Elise

    SvarSlett
  13. Hei. Er stjerneteppe du har i gangen i plast? Hvordan er kvaliteten? Utrolig flott gang du har:)

    Mvh

    Anne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...