lørdag 30. juni 2012

Stort hage prosjekt ♥

Hei ♥♥♥♥
Prosjektet har endelig begynt! Tobias hjelper pappa å å sette de første kantstenene ♥ Henrik hjalp til å blande sement! Begge guttene fikk på arbeidsklær før de begynte.


Rot overalt her, men slik er det når gutter jobber (i hvertfall hos oss..) ♥

Tar tid å sette kantstein, men jeg er imponert over Lars jeg! Han ville gjøre det selv, for ble alt for dyrt å kjøpe inn arbeidshjelp! Må passe på å skryte masse av han nå! For om han klarer det uten å kjøpe inn hjelp, ja da blir det penger til noe mere gøy ♥
Belegningstein er kjøpt inn, så nå blir det spennende å se fremgangen.


Gleder meg til å vise dere bilder underveis ♥




2 kommentarer:

  1. Så gøy:) Gleder meg til å se det ferdig, vi holder også på med byggprosjekt i hagen:))

    SvarSlett
  2. Hei. Kom over bloggen din via siden på facebook ( For oss som er hekta på interiør) Du har en flott blogg og viser mange flotte bilder fra ditt hjem. Eg legger meg til som følger hos deg, vil gjerne følge deg videre. Ha en flott søndag.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...