onsdag 20. juni 2012

Tryll, tryll... ★

Hei ★

Det er moro når ideer som plutselig dukker opp i hodet lar seg gjøre! Ja, jeg er god til å komme opp med ideer, men hendene mine er ikke så flinke til å gjøre som jeg vil, så da er det godt å få hjelp av flinke Svetlana ♥


Ja, se her! Nydelig hagepute ♥  Det er jammen ikke lett å se for seg hvordan den så ut tidligere!

Her ser dere hvordan putene så ut tidligere. De fulgte med hagemøblene da jeg kjøpte de. Greie nok puter det, men jeg synes ikke det skulle være puter med rygg i hagemøblene som har så fin rygg fra før. Fargene på putene passet ikke inn hos oss heller.
Jeg tenkte på å kjøpe nye puter, men fant ingen som passet. og det var da jeg kom på ideen om å brette dem og så sy et trekk rundt.. Men sy.. det er ikke min greie! Tusen takk Svetlana! putene ble jo helt slik jeg så for meg ♥


Ble fine på plass i hagemøblene ♥


Hagemøblene kjøpte jeg brukt. Liker så godt krysset i ryggen!

Litt rosa detaljer er nydelig sammen med grått synes jeg.
Rosa blomster er favoritt nå på sommeren ♥



Mine favoritter samlet ♥  Rosa, grått, hvitt, stjerner, blomster ♥



Løperen på bordet er  av samme stoff som på putene. :)

Hagemøblene er jeg veldig fornøyd med! De passer veldig fint sammen med hageøblene til guttene mine ♥


Vi håper på mange fine sommerdager fremover, slik at disse møblene kan bli flittig brukt! ♥

2 kommentarer:

  1. Nydelig !!
    Lurt å brette putene da :))

    Ønsker oss fin vær nå ja ... men spørs om det vil bli det mot helgen...?

    ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Så lurt og utrolig fine dem ble. Helt enig med deg at det er fint å vise frem krysset i ryggen på disse møblene:)
    Fin kveld videre:)
    Klem Janne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...