søndag 10. juni 2012

★Bursdagsfest er gøy ★

Hei ★

I dag har vi feiret bursdagen til Henrik som blir 8 år 12.juni ♥

Vi bestilte en kjempe tøff kake fra leneskaker.blogspot.no/


Henrik er veldig opptatt av Skylanders for tiden! Jeg tok kontakt med Lene og spurte om hun kunne bake en kake med det tema. Hun visste ikke hva Skylanders var, men etter å ha googlet det sa hun ja :) Og jammen ble den helt suveren! Imponert altså! Ta en titt på bloggen hennes, hun er skikkelig dyktig og kreativ! ♥

Ikke lett å finne noe bursdagsefekter med Skylanders! Da måtte jeg prøve å være litt kreativ selv.

Ballonger hvor jeg har limt på bilder jeg har skrevet ut fra pc.



Henrik er veldig glad i stjerner og Yndlingsfargen er lyseblå. En blanding av dette sammen med Skylanders ble slett ikke verst. ★


Moro når jeg finne ting i butikkene som nesten er helt likt slik jeg på forhånd har sett det for meg i hodet ★ Jeg ble veldig glad da jeg fant disse serviettene og så fint lys da!.


Her ser dere at jeg har festet bilde av en Skylander på hvert av barnas glass. Bildene er funnet på nettet, printet ut og limt sammen slik at de ble like på begge sider. hullet med hullmaskin slik at jeg fikk tredd bånd som skulle feste dem til glasset. Sølvstjerner på bordet gjorde seg veldig ★


Disse lysestakene fra Tilbords er morsomme. Jeg kan bytte ut innhold under lyset. Her ser dere at jeg har satt inn et bilde av Skylanders hvor det også står Henrik 8 år! Hurra!  Sammen med Skylanders figurer og stjerner synes jeg  det ble fint! Hvem trenger ferdige bursdagsprodukter når det går an å løse det på denne måten? :)


Her ser dere at vi har vært mange her i dag! Først i bildet ser dere barnebordet som jeg har vist dere detaljer fra. Bak er voksenbordet.


Her er bildet tatt fra andre siden, så voksenbordet er nå først i bildet :)


Stjerner, lyseblått, hvitt og roser ★ Neida, er ikke barnedåp, bare 8 års-feiring! hihi. Jeg vet jeg tar litt av!


Til slutt et bilde av den kaken min familie sier at jeg lager best, nemlig verdens beste ♥

Henrik var strålende fornøyd med feiringen!







 

3 kommentarer:

  1. Så lekkert! Kan tenke meg det var en fornøyd gutt med slik pynt. Og i hvert fall med den flotte kaken!

    Zopp Design har et stort sommerblogglotteri gående.

    Mange spennende premier og masse artig innhold.

    Ta turen innom oss!

    SvarSlett
  2. Elsker temabursdager !! Så utrolig flott du har laget det til ! Likte godt stjerne serviettene og lysene. Hvor har du kjøpt det ? Flott kake !

    SvarSlett
  3. Hei hei...

    Hvor har du fått tak i de flotte serviettene med stjerner?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...