fredag 20. april 2012

Min forkjærlighet for.....

.......bord med skuff ♥

Hei alle sammen!

Jeg har i det siste oppdaget at jeg elsker små bord med skuffer! for noen uker siden fikk jeg kjøpt dette nydelige bordet etter mormoren til ei voksen dame. Denne damen skulle flytte og solgte unna ting. Vanskelig å tippe alder på bordet, men det er i hvertfall veldig gammelt.


Bildet er tatt hos forrige eier. Nå står det i min garasje og venter på å bli pusset opp ♥ og da kan dere jo få lov å gjette hva slags knott det kanskje får? ♥

I dag har jeg vært heldig igjen, for nå skal jeg få kjøpe dette fine bordet av et god venninne ♥

Gleder meg til å få det hjem, så skal det også få litt omsorg ♥

Stuebordet jeg kjøpte brukt og pusset opp har også skuff! ♥


Det bordet er jeg veldig fornøyd med! ♥

Er det noen som har noen fine bord med skuff, som feks kan brukes til skrivepult på barnerom, så si i fra til meg, jeg vil kjøpe :)

Fin fredag til deg ♥





7 kommentarer:

  1. Lekre bord. Skal disse også bli mørke med hjerter kanskje?
    God helg. Klem, Drude

    SvarSlett
  2. Så heldig du er da :))
    Tenker du gjemmer noe oppi skuffene ,he he

    klemmis

    SvarSlett
  3. Veldig fine bord - liker de veldig godt sånn de er!
    Klemmer.

    SvarSlett
  4. Hei Laila :)
    Så koselig blogg du har ღ
    La meg til som følger her
    hos deg :) ... mange fine
    bilder og innlegg nedover
    her... Og dette bordet er
    bare skjønt da ღ Ønsker
    deg en fortsatt fin kveld
    og helg - klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Kjempefine bord, Laila! Jeg har et som er nesten helt likt som det første :0). God helg!

    SvarSlett
  6. Så skjønne bord :)
    Kunne godt tenkt meg begge ;)

    Ha ei strålande helg!

    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempefine skuffe-bord du har!! Likte aller best det øverste!! Så fint!!! Mora mi har et som ligner veldig på kjøkkenet sitt, men uten skuff....Beina er helt like. Heldige deg:-)))

    Fortsatt fin helg!!
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...