lørdag 21. april 2012

God helg ★ ♥

Fin lørdag alle sammen ♥

Te og kjeks på verandaen kanskje?

Jeg fikk servert kakao i en slik kopp med hjertehank da jeg var på en cafè i Larvik. jeg spurte hvor jeg kunne få kjøpt slike kopper. Jammen fikk jeg kjøpe av cafèen ♥ De hadde noen ubrukte som de kunne selge. Jeg kjøpte 6 stykker ♥ På bursdagen min kom venninnen min Aina med 6 kopper til ♥ Hun visste ikke at jeg hadde, og kjøpte de fordi hun synes de passet så til meg ♥ Er veldig sant det! Så nå har jeg 12 kopper med hjertehank :)  Mangler hjerte tallerkner nå, men det hadde de ikke for salg, bare for servering i cafèen.

Brikken som koppen står på har mamma heklet.♥


Stjerner ★
Jumbokoppen med stjerner synes jeg er så fin! Huset vårt fikk 4 slike kopper til jul av guttene i huset. Bare fordi mamma ønsket seg!★
 Brikken den står på kjøpte jeg på kremmerhuset i dag.★

Ønsker dere en fin kveld!




2 kommentarer:

  1. Flere og flere kafeer som selger kopper og de møblene du sitter på også, faktisk. Koselige kopper, både hjerte- og stjernekoppene dine.
    God helg!

    SvarSlett
  2. De koppene var jo bare veldig nydelige da. Og flaks du fikk 6 til :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...