lørdag 7. april 2012

Fullmåne i natt.. Nydelig ♥

Hei i natten ♥ 
Titter bare innom for å vise dere et fantastisk bilde av fullmånen vi har på nattehimmelen i natt!


Kan ikke skryte av å ha tatt bildet selv. Det er det kjæresten til svigerinnen min som har tatt. Tor Ringstad. Han har kamera og utstyr bedre enn mitt. Igjen gleder jeg meg til fotokurs! :)

Vi har hatt en hyggelig kveld på hytta til mine svigerforeldre, som ligger i Svinevika. Kanskje kommer det noen bilder fra hytta senere:) 

Nå ligger påskeeggene til guttene klare for å bli funnet i morgen tidlig. Tradisjon hos oss at guttene får det på påskeaften. Vi fyller det ikke bare med godteri, alltid noe annet også. I år ligger det skylanders oppi, og det vet vi guttene vil bli veldig glade for ♥ 

God natt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...