lørdag 29. desember 2012

Jul ♥

Hei ♥
Her kommer det noen bilder fra vårt julehjem ♥
 
Hvit jul er nydelig, og jeg startet advent med dette. Nydelig med hvitt og sølv synes jeg.
Men når julen nærmet seg så snek jeg inn litt rødt også ♥
 
Årets juletre kjøpt på Perfect home. Ja, i år har vi valgt å ha plasttre og det angrer vi ikke på. Ser faktisk veldig ekte ut. Juletrepynten kommer ikke ordentelig frem på bildet, treet er vakrere i virkeligheten. ♥ Juletrepynten er resultat av flere års funn. årets nye er de røde konglene og kulene. og det gjorde seg med røde detaljer ♥
 
Peisen har fått litt julepynt også. Vi måtte passe på å slutte å fyre i peisen i tide, slik at guttenes strømpefyll ikke skulle smelte .. ♥ Den store potteskjuleren fra mestergrønn fungerer som vedkjele ♥ tips fra  Henriette Lavik ♥ Lyktene er fra Casa interiør. Stjernene er kjøpt på Illums bolighus og strømpekrokene (hjertene) er fra Henriette Interiør Design ♥ Strømpene er kjøpt på Disneystore for noen år siden.
 
 
Kjøkkenvinduene har fått nye gardiner... neida! Jeg har bare pimpet dem litt til jul ♥

 Jeg synes det ble fint med stjerner på gardinene ♥

Blomsterpottene har også fått en stjerne ♥
 
På kjøkkenøya står Disney jul bollen fra Firkløveren som vi i år brukte til julegrøt ♥
 
Jeg er så glad i Disney jul serviset ♥

 Vi spiste Julegrøt hjemme på julaften før vi dro i kirken ♥

 Alle tallerknene har ulike motiv, her er min favoritt ♥ Bambi på isen.
 

Julemiddagen og resten av julefeiringen var hos svigerforeldrene mine ♥

Vår julestue ♥

God jul videre og riktig godt nytt år!



 
 

3 kommentarer:

  1. Så fint du har pyntet :)
    Masse fine juledetaljer!
    Nyt helgen, og ha en fin nyttårsfeiring!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  2. Så koselig og fint :)
    Fortsatt god jul :)
    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så mange fine og stemningsfulle bilder!
    Juletreet ditt var nydelig :) Jeg har hatt plastikktre i flere år nå og kommer nok ikke til å bytte, veldig praktisk og du skal nærme for å se at det ikke er ekte.

    Potteskjuler som vedkjele var superstilig! Nå som vi har fått peis må vi jo også finne et sted å ha veden :) Takk for tipset!

    nyt siste søndag dette året :)
    Ingrid

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...