lørdag 31. mars 2012

peiskos ♥

 Etter å bodd 2,5 år i huset vårt uten peis, var det veldig koselig å få den på plass før jul 2011 ♥


Det tok oss lang tid å finne peisinnsats og tenke ut hvordan peis vi ville ha i huset vårt.
Når vi hadde kjøpt denne innsatsen og Murer var i gang å bygge den inn, ble jeg igjen usikker.. Nå synes jeg kanskje det hadde vært fint med engelsk peis, slik disney peis vet dere.. ♥  Men da sa mannen i huset nei! Han ville ha en minimalistisk peis. Når den kom opp synes jeg ikke den ble så verst likevel altså! Murmester Kjetil Berge gjorde en god jobb!
Jeg kan jo pynte den opp.. 

Spesielt koselig er det jo å pynte peis til jul!


Dette er et dårlig bilde, veldig mørkt.. Men likevel ser dere hvordan peisen så ut den første julen den ble pyntet.. Jeg er fortatt usikkert på stylingen av den..
Hjertekrokene til å henge julestrømpene til guttene på er i allefall geniale ♥
Spennende å se hvordan den blir til Jul igjen da..


Sommerfølelsen kom og gikk.. Nå blåser det og er ganske kaldt igjen! Da er det godt å fyre opp i peisen.




7 kommentarer:

  1. synes peisen var flott...passer inn i alle stiler :-)

    Ble kaldt igjen her også, men det er flott vær vi har :-)
    Ha en fin helg!

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Tone:)

      Sola skinner her, men det blåser veldig og da blir det kaldt.
      Ha en strålene helg videre ♥

      Klem Laila

      Slett
    2. Velkommen som følger Tone! veldig hyggelig ♥

      Slett
  2. Syns dere har klart å få en fin balanse i huset:))
    Mannen skal leve der han også,hi hi
    Jeg får nesten bestemme alt som har med innredning !Får han god mat så er han fornøyd :)

    Klemmer Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Bente ♥ Jeg får bestemme det meste her også altså! :)Lars er stort sett enig :) Må bare ikke bli for mye dill.

      Så må jeg si hvor heldig jeg er! For Lars lager mest mat i dette huset ♥

      Klem Laila

      Slett
  3. Det stemmer, og den maten er god!!!!

    SvarSlett
  4. Thanks for your marvelous posting! I certainly enjoyed reading it, you
    may be a great author. I will be sure to bookmark your blog and will
    often come back from now on. I want to encourage one to continue
    your great posts, have a nice weekend!

    Also visit my weblog ... mittel gegen hämorrhoiden ()

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...