mandag 26. mars 2012

Påskeliljer ♥


Jeg gikk rundt å kikket litt på plantasjen da jeg fikk se dette flotte hjerte!  Var jo som om det var laget til meg! Det kunne ikke Laila gå i fra nei!  ♥
Gleder meg til å fylle det med sommerblomster, men enn så lenge har jeg plantet Filoer i mitdten og Påskeliljer rundt. Hvite stener må til :)  Nå står det meste i knopp, blir nok finere når alt blomstrer!

Jeg elsker blomster ♥ Så så fort muligheten er der må jeg plante noe ut!
Påskeliljer trives ute tidlig vår ♥

Nyt fine vårdager!


4 kommentarer:

  1. Hei på deg :))

    Så flott du fikk pakken :))
    Håper du ble skikkelig oppmuntret,det var det som var meningen ♥
    Da jeg skulle kjøpe gaven trodde jeg med engang det var kaffefilter,ligner på fasongen.Syns det virka litt vel flott til det ;)) hi hi

    Klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig koselig ja :) Tusen takk igjen! klem

      Slett
  2. Koselige bilder, Laila!
    Kribler etter å komme meg ut i hagen og begynne arbeidet der.... :-)
    Fin mandag til deg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Marianne :) Bare jeg får overskudd skal jeg begynne å luke i hagen. 20 varme grader her i dag!! Jippi!
      fin tirsdag til deg!
      Klem

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...