fredag 10. august 2012

Vinner av give Away...

Hei♥ 
Tusen takk for stor deltakelse på denne give awayen! Jeg setter stor pris på at jeg har fått flere følgere og tusen takk for fine kommentarer ♥
Det ble veldig mange lodd denne gangen, jeg skrev ned navnene deres på lapper og la dem oppi en potteskjuler. Henrik hjalp med å riste og blande og til slutt trakk han vinneren.
Det ble sent, så Henrik hadde på pysj og gråpels lå i hånden, egentlig klar til å legge seg.. Men sa ikke nei når jeg ønsket litt hjelp ♥

 Henrik leser og smilet kommer på plass.. for dette navnet kjenner han jo!

Gevinsten er 2 myke badehåndklær
Og vinneren ble...

Katrine som har bloggen Englevinger
Gøy at du var heldig Katrine!

Tusen takk til alle dere andre, det blir flere muligheter snart.♥







4 kommentarer:

  1. Denne bloggen likte jeg :-) Legger meg til som følger.

    SvarSlett
  2. Så koselig blogg du har! Følger deg videre, jeg. Titt gjerne innom bloggen min også. Elsker den svarte Lycke veska du kjøpte i våres! Ha en fin kveld videre!
    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  3. Så koselig blogg du har! Følger deg videre, jeg. Titt gjerne innom bloggen min også. Elsker den svarte Lycke veska du kjøpte i våres! Ha en fin kveld videre!
    Klem fra Eli:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...