tirsdag 28. august 2012

♥ hjerter..♥

Hei ♥
 
Ruskevær i Kodal i dag. Høsten er kommet! I dag sang jeg høsten kommer for barna i barnehagen og min gode kollega felte nesten en tåre. Vi venter liksom fortsatt på sommeren. Høsten har sin sjarm den også da ♥
Med regn og kald luft så får jeg alltid lyst på kakao..
 
Levende lys og varm kakao med krem gir en liten følelse av lykke på en ellers grå og trist dag ♥
 
Koselig å pynte med hjerte på toppen også ♥ Jeg brukte en liten hjerteform og strødde oboy oppi ♥
 
 
Å drikke kakao fra hjertkopp på hjertebrett var koselig i dag ♥
 
"Høsten kommer, adjø da sommer,
takk for sol, takk for lys..
Hør nå tuter vinden, stryker deg på kinnet
Det er Høst, det er Høst! "
 
 
Lag deg en koselig kveld ♥
 
 

4 kommentarer:

  1. Så deilig :-)
    Så pussig at du skrev det verset. Har skrevet det i mitt neste innlegg som venter på å bli ferdig....håper du har det bra i ruskeværet :-)
    Imorgen er det meldt SOL!
    God klem

    SvarSlett
  2. Det så veldig fristende ut med den kakaoen. Her er det også høstlig i dag. D

    SvarSlett
  3. Uff, ja nå er hlsten kommet ja. I går dro jeg og vesla ut for å kjøpe nye luer, for hun må jo ha noen litt tykkere nå som det begynner å bli kjærligere.

    Så veldig godt ut med kakao, så tror nesten jeg må lage meg en kopp:)

    En fin tirsdags kveld til deg:) Klem

    SvarSlett
  4. Så deilig det såg ut med den kakaoen :)
    Kos deg i haustmørket, stor klem :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...