mandag 26. mars 2012

sniktitt i stuen ♥


Det ene hjørnet i stuen vår. som dere ser har vi en annen stil her enn i gangen feks. Stuen har sorte møbler, men sølv går igjen også her :) Sliter vel egentlig med å finne helt ut hvordan vi vil ha det i stuen vår, men vi prøver oss frem ♥
Lars er glad i minimalistisk stil, det krasjer litt med min. Nå er jeg slik at jeg synes det er greit med litt stilkræsj. Hjemmet skal innredes slik at det blir personlig. Så her tar vi frem det vi liker selv ♥ Skal jo helst være en rød tråd i huset, til tross for litt stilkræsj, så tror jeg vi har en rød tråd likevel :) Lyse farger går igjen på vegger i alle rom. Alt ble malt eggehvitt før vi flyttet inn, bortsett fra gangen som ble malt i skagen. Nå har vi lyst til å bytte litt farger, men det er så vanskelig å bestemme seg. følg med meg, så skal dere få se etterhvert :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...