tirsdag 20. mars 2012

Nye Balkong møbler ♥

I dag var jeg innom Biltema for å kjøpe en spraylakk. Men hva fant jeg der? Jo nydelige balkong møbler! Hva synes dere?

Jeg har lett etter slike hagemøbler lenge, men de har ofte vært litt dyre synes jeg. Disse kostet kun
499 kr!! Billig for så fine!

Putene og duken kjøpte jeg på Bohus i høst. Da var de på salg og jeg tenkte langsiktig! Noe jeg er glad for i dag ♥


Hvite perleblomster i liten sink kanne passet så fins sammen med det dus rosa ♥

Jeg er så glad for at våren er kommet til Lykkedalen! (Kodal)


2 kommentarer:

  1. Åh så herlig vårstemning det var der =)
    Jeg hadde et kafesett fra plantasjen i fjor som jeg solgte på høsten...angrer som en griiiis!
    Men trur jeg jammen meg jeg muligens skal ta meg en tur på biltema ;)
    Ha en fin kveld :D
    Klem Line

    SvarSlett
  2. Hei Line :)
    Ja, vårstemning her nå :) 10,6 +grader nå på kvelden! :) Kafesettet fra plantasjen er veldig fint det også! Har kun en stol fra det settet,(som jeg kjøpte på salg i høst) Jeg tror jeg er en smule gjerrig når jeg skal kjøpe hagemøbler... ;)
    Du bør absolutt ta en tur på Biltema .)

    klem Laila

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...