lørdag 15. februar 2014

Alle hjerters dag ♥♥

Hei ♥♥
I går var det Valentins day, eller alle hjerters dag som vi oversetter det til.
 Den store kjærlighetsdagen!

Jeg som elsker romantikk og hjerter er selvfølgelig med på å feire denne spesielle dagen. Jeg vet det er mange som synes det er tullete og at det hele er kjøpepress fra butikkene, men der er ikke jeg enig. Det er flott med en spesiell dag for å feire kjærligheten. Det trengs virkelig ikke å kjøpes mye heller. En god middag, fine ord og ekstra oppmerksomhet holder lenge.
Det skal sier at det hos oss var meg som sto for romantikken! Jeg dro selv å kjøpte roser og pyntet et valentinebord.
♥♥
Sønnene mine på 6 og 9 år satte stor pris på mammas pynting. ♥♥
♥♥ Dette ble jo et koselig bord.

Alle 3 guttene i huset, mann og barn altså, fikk hjertesjokolade med teksten: Jeg Elsker deg! Selv fikk jeg ingen verdens ting! Ikke helt sant, for jeg fikk verden beste klemmer av barna mine og det beste som er. ♥♥



Middagen i går ble Pizza. I anledning dagen ble det Hjertepizza. Lett som bare det. Kjevlet ut deigen og stakk ut hjerter med pepperkakeform (den største). Koselig og barna synes det var stor stas.
♥♥
Jeg har kjøpt nytt teppe til stua! :) Fant det på Skeidar og er veldig fornøyd.
♥♥
Jeg kjøpte, som skrevet tidligere, inn roser til familien min. Koselig.

Skulle jo ønske mann min kunne vært litt romantisk han også.. ;)

♥♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...