onsdag 15. januar 2014

vinnerlykke☆☆

Hei 
Jeg fikk et innfall her en natt da snøen dalte ned utenfor. Det glitret så fint i snøen så  jeg tok av meg på føttene og tråkket opp et hjerte i den lille snøen som hadde lagt seg.
Jeg la bilde av det ut på instagram (der heter jeg Lykkelaila om dere vil følge meg der). tagget det med #sbnett.
Tenkte ikke mer over det før jeg fikk en melding om at Sandefjords blad hadde tatt et bilde av meg! Der sto det at Lykkelaila har rett og slett valgt å ta av seg på føttene for å lage hjertemotiv i snøen. Sb.no mistenker at det kan ha blitt kaldt på tærne og Lykkelaila får derfor et termokrus og et pledd å varme seg med. Hun får også to flakslodd av Sb.no. 

Da kom det bilde i avisen i dag da.. av mitt hjerte laget av fotavtrykk!



Litt moro må man ha!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...