søndag 29. desember 2013

Glade jul☆

Hei 
Julen er på hell og her kommer et bilderas fra vårt julehjem. Håper dere alle har hatt en fin jul. Vi har kost oss veldig sammen med familien.

 Vårt juletre er fra Perfect home. Jeg har allergi og valgte derfor plastjuletre.

Nydelige julekasser fra Riviera Maison. Disse har jeg juletrepynten i når de ikke henger på treet. Fine å stable og fine å se på.

Barna mine har hver sin julekule med fødselsår på. Fra Disneystore.

Dette bilde er fra loftstua, eller guttestua som vi kaller det her hos oss. Her ser dere at guttene har sitt eget lille juletre. Dette treet har de hugget selv i skogen til farfar.

Her ser dere julebordet vårt. 

Dekkebrikker fra Riviera Maison, Disney juleserviset er fra Firkløveren, glassene også.
Lys fra Løiten lys. Jeg har bindt en julekule rundt hver serviett.

Rett før vi setter oss til bords på julaften.

Stemning i spisestuen.
Salt og pepper drøsser fra Riviera Maison

Guttenes peis med strømper slik at nissen har noe å legge goderi oppi.

Juleoppsats vi fikk av svigerforelderene mine på et lysfat. Koselig med stjerner.

På sjenken i spisestuen. Nydelig med Azalia i Champagnebolle.

Gardiner fra Princess.

Julegangen vår.

Koselig synes jeg.

Lysfat.

Jeg har flere Azaliaer i år. Nydelig med hvite.

Håper dere likte vårt julehjem. Bilder fra Kjøkkenet kommer senere.

Fortsatt god jul.

 

2 kommentarer:

  1. For et vakkert julehjem du har :) Tusen takk for titten!

    Mvh Ann-Merethe

    SvarSlett
  2. Så kjempekoselig julehjem :):)
    Så fint og kikke inn til deg.
    Mvh Anne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...