onsdag 7. november 2012

Nib utfordring-Kos

NIB har en utfordring til oss bloggere nå i november som heter kos. Jeg slenger meg med i siste liten med noen bilder jeg forbinder med kos nå i disse høsttider

Når kulden kryper inn i kroppen er det godt å synke ned i varmt vann ♥ Vi har et stort badekar som er formet som et hjerte ♥ Dere som har fulgt meg en stund vet jo at Laila bare måtte ha dette badekaret!
 Ekstra koselig blir det jo med levende lys og god musikk
Hva er vel bedre enn å sette seg foran peisen etterpå? ♥ Vi fikk murt opp peis i fjor og det er vi så glade for! Flittig i bruk og mye kos hele vinteren
En kopp med varm sjokolade er veldig kos nå på høsten, smaker likt uansett kopp, men hjertekoppen er veldig skjønn
Dette er kos ja
 Veldig koselig å bake nå på høsten og spsielt sammen med de kreative barna mine
Her har Tobias bakt stjernebrød.

Kanelboller er også en favoritt nå på høsten

 Disse bildene av ting jeg forbinder med kos om høsten er mitt bidrag til Nib sin novemberutfordring.
 

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...