onsdag 3. oktober 2012

Lykke ♥

Hei ♥
Tenk at jeg var så heldig å vinne i Tips & inspirasjon til hjemmet sin inspirasjonskonkurranse! Det var medlemmene på siden som stemte frem mitt bilde og det betyr så mye for meg! ♥
Bildet jeg vant med har dere sett mange ganger, men her kommer det jammen igjen..
 
Se innlegget om konkurransen på  bloggen til Tips & inspirasjon til hjemmet.
 Premien var 6 lekre krus, men den største premien var likevel at så mange har likt det jeg har gjort med gangen vår ♥
 
Pakken med krusene kom i posten i dag ♥
Lekre krus med fin tekst♥
 
 
Tusen takk til alle som har stemt på bilde av gangen vår! ♥
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med seieren i en tøff konkurranse! De krusene du vant ser kjempefine ut :)
    Ha en flott kveld!
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse :o) Koselig du vant :o) Jeg var med å stemme på deg :o)

    Kos deg med koppene, ønsker deg en flott høstkveld :o)

    SvarSlett
  3. Veldig fine kopper! Hvilket merke er det?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...