onsdag 1. august 2012

Nib-utfordring.

Hei ♥
Nib har nå en utfordring som heter Kreativ med tekstiler. Da har jeg lyst til å vise frem noen av stjernetekstilene mine. Alt har vært vist på bloggen tidligere, men her har jeg samlet noen av tekstilene i dette innlegget, her med fokus på at tekstiler skaper rom og trivsel ★
Dette bildet er kjent for dere lesere av bloggen min, det er hentet fra Henriks rom. Her er det ingen tvil om at det er Tekstilene som gjør at rommet får liv. Sengeteppet, putene, gardinene, lampeskjermen, ja alt går i en dus blåfarge med hvite stjerner. Jeg har vel ikke vært så kreativ her, men jeg kan jo slå til jeg også..
 Stjernene dere ser på de hvite kurvene er nemlig hjemmesydd, og stoffet er fra et laken ★
Jeg synes ryen på gulvet passer veldig fint til.

Blinke lille stjerne lill ★ (Natta sang som vi synger her i huset)★ Både guttene og jeg elsker stjerner! De symboliserer mye for oss ♥ Liker de best når de kommer i rolige farger, som her i lyseblått, hvitt eller på grå bakgrunn som på bildet under.

Linvoksduk kan brukes til så mangt, her har de blitt trekk til noen gamle puffer ★
Jeg fant denne duken i metervare hos Princess. Forelsket meg helt i den, og da er det moro å kunne bruke den på andre bruksområder enn et kjøkkenbord. Vi har den selvfølgelig der også ;)

Hva med et hjerte? Jo jammen gikk det å sy et hjerte av dette stoffet også ♥

Stoffet ble også nydelig å bruke til å trekke om hageputene våre ♥

Det ble også stoff til en søt løper til å ha på hagebordet ♥

Til slutt vil jeg vise dere hvor stor forskjell det ble med tekstiler i gangen vår..
Før:
Noe mangler liksom.. ja, det er jo søte puter, men...

Ble straks bedre med stjernerye på gulvet, og et pledd på benken... men..

 Først nå ble jeg helt fornøyd ★  Tekstiler gjør stor forskjell, ja de skaper et rom! Jeg håper at mine bilder kan inspirere.

Dette blir mitt bidrag til Nib sin bloggutfordring ★





13 kommentarer:

  1. Bra dette -Laila- Stå på!
    Hilsen Ragnhild

    SvarSlett
  2. Gjennomført fint Laila :)

    klem i regnet fra meg <3

    SvarSlett
  3. Dette var kjempe fint!!!
    Likte veldig godt fargene du har:)
    mvh Hildegunn

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig her hos deg, Laila :)
    ... og flott bidrag til NIB konkurranse
    Tusen takk også for koselig ord på min
    blogg - og så kjekt at du ville være med
    på min giveaway :) Ønsker deg en flott
    søndag, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Ser ut til at jeg kunne flyttet rett inn i "stjernehimmelen" din ;) Eeeelsker stjerner ;) Lurer på hvor du har kjøpt gulvteppet/filleryen i gangen??

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Ryen er kjøpt på Home&Cottage :)

      Slett
  6. koselig du har d:-) er de små ryene Lone Tepper sine?:-)

    SvarSlett
  7. Hva heter fargen du har på veggen i gangen?? For noen nydelige bilder av hjemmet deres :-)

    SvarSlett
  8. Lurte på den gråfargen eg og:)) Mvh Wenche V

    SvarSlett
  9. Hei :) Fargen på veggen heter skagen og fargekoden er Fargekoden er: S1502-Y50R-2105.

    Tusen takk :)

    Lykkeklem

    SvarSlett
  10. Kjempe flott blogg :) denne blir jeg å følge :) vi skal pusse opp gangen,lurte på hva dere har lagt på gulvet?:)skikkelig gjennomført stil :)))

    SvarSlett
  11. heihei:)
    hvor har du kjøpt di stjernegardinene på henrik sitt rom?=)
    har letet lenge etter sånne:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :) Gardinene er kjøpt på Princess.
      Lykkeklem fra Laila

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...