tirsdag 1. mai 2012

Sommerdag 1.mai ♥

Hei ♥

I dag har vi hatt en helt fantastisk flott varm dag i Kodal :) Jeg er lettere solbrent etter å ha sittet en time ute i solen iført bikini!

Det er så herlig å kunne pynte med blomster ute, da kjenner jeg at lykkefølelsen kommer ♥


Pelargonia er vakre ♥ Spesielt de rosa! Jeg gleder meg til å plante i blomsterkassene også ♥


Utsikten fra vår veranda er ganske fin ♥  ikke sjøutsikt, men hva er vakrere enn skogen? :)



Står på balkongen og tar bilde ned :)


Håper vi får mange fine sommerdager fremover! Lykke ♥


3 kommentarer:

  1. Lekker blomst og nydelig utsikt. Det er så deilig når sola varmer.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  2. Den verandaen og utsikten din misunner jeg deg;-) å bo ved vannet er ikke så flott:-)

    SvarSlett
  3. Snygga utemöbler:) här i GBG har det blivit sommar, sol och varmt.
    Vill du se några sköna pics från botaniska i GBG, då kan du kolla in min nya post.
    Ha en kanonvecka.

    LOVE M

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...