søndag 24. november 2013

1 måned til julaften!☆

Hei 
Nå går vi virkelig inn i førjulstiden, gjør vi ikke? 1. mnd igjen nå.
Jeg skal begynne å pynte huset litt til uken, for søndag om en uke er det 1.desember! Ungene mine gleder seg veldig.

Jeg kjøper alltid litt ny pynt til huset når det nærmer seg jul. Da kommer det mange fine ting inn i butikkene og det blir da vanskelig å la være.

Her ser dere litt av det nyinnkjøpte. Nydelig glassskål med stjernelokk og salt og pepper drysser fra Riviera Maison. Lysglassene i bakgrunn er fra Kid interiør.


Ønsker dere en fin førjulstid! 

2 kommentarer:

  1. Ikke lett å holde seg fra å kjøpe litt nei :)
    Har funnet frem juleeskene fra boden, og gleder meg til å finne fram alt neste helg! Det nye har jeg allerede satt fram ;)
    Nyt siste novemberuka!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Så koselig å titte innom her hos deg, jeg har begynt så smått med litt julepynt - gleder meg, nå går dagene fort mot advent. :) Hilsen Else Britt :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...