torsdag 9. mai 2013

Tobias sitt rom ☆

Hei
Tobias begynner på skolen til høsten, så nå er det ikke lenge jeg kan holde rommet hans så søtt. Juniorsengen skal snart byttes ut og alt det lyseblå... vi får se hvor lenge det får være der. ☆ Tenk snart har vi to skolegutter i huset!
Sengen er så skjønn synes jeg, men skjønner at skolegutter kan tenke seg noe tøffere. Vet han ønsker seg ny lampe også. "Diamanter" Slik som vi har på vårt soverom. hehe, lyskrone. vi får se da. Det er jo ikke lenge siden denne lampen kom opp! Heldigvis får jeg lov til å bestemme en stund til!
 
Vimpelen har Svetlana (mammas venninne) Sydd til Tobias. Nydelig ikke sant?
 
 
Rammen dere ser her fant jeg en gang i en 10 kroners kurv. Sabeltann bildene har jeg skrevet ut fra nettet og vips fin pynt på rommet til en pirat
Søte bamsen som har fulgt han fra han ble født. Tobias står det på den
 
Slagbenken er fra Oliver furniture. Teppet og puten er fra Zara Home. Vimpelen har jeg kjøpt av guttemamma.
Skrivebordet er fra Oliver furniture. Så søtt
Skapet hans er et Troll barneskap som oprinnelig var brunt. Vi har malt det og satt på nye knotter.
Ryddig gutterom til en forandring.. Alle lekene på gulvet måtte ut fordi det skulle vaskes. Men nå ser loftsua ikke ut! Hehe, noen som kjenner seg igjen? Alt for mye leker som fort skaper kaos, men barna har tydeligvis en oversikt i kaoset sitt likevel. Tobias sa en gang til meg at det er fint når det er ryddig, men uten rot kan han jo ikke leke!
 
Ha en fin dag videre
 

13 kommentarer:

  1. Nyedlig rom <3 Lekene, finner sin plass der igjen snart, regner jeg med. :)

    Hilsen tante Renate

    SvarSlett
  2. Veldig koselig rom lille piraten har. Og tenk, nå er han snart skolegutt. Tiden flyr og vi med den.....
    Torsdagsklem til verdens beste Lailavenn <3

    SvarSlett
  3. Svar
    1. Tusen takk Rebekka :)
      Lykkeklem fra Laila

      Slett
  4. Vad fint ni gjort åt pojkarna. Du är så duktig på inredning.

    SvarSlett
    Svar
    1. For en koselig kommentar! Tusen takk! :)

      Lykkeklem fra Laila

      Slett
  5. For er koselig gutterom, masse fine møbler og detaljer :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Koselig at du likte det.
      Lykkeklem fra Laila

      Slett
  6. Han hørtes smart ut ;) Kjempefint gutterom!!!

    SvarSlett
  7. Dette må være det fineste gutterommet jeg noen sinn har sett :) :)

    SvarSlett
  8. Hei :) utrulig fint rom du har laga til :))
    Får eg lov å spør kor du har fått tak i dei lyseblå korgene? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :) Lekekassene er fra Kids consept :) Det er mange som selger dem, blandt annet sofies villa :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...