søndag 4. november 2012

Kanelsnurrer på nytt fat ☆

Hei
Ruskevær her i dag! Det har regnet mye og da er det koselig å bake litt. Jeg bakte kanelsnurrer og boller med sjokolade
Veldig koselig ble det å servere det på mitt nye fat fra Perfect home.
 
 
En av flere nye ting fra da jeg hadde Perfect home party her. Dette er en av favorittene altså
 
Fyr i peisen, tente lys og høre på at sønnen øver seg på å spille gitar, det er jo koselig på en mørk søndagskveld ♥
 
Ønsker dere en fin søndagskveld ♥
 

6 kommentarer:

  1. Nam nam, begge deler er jo såå godt da:)
    Og for et nydelig fat du har:)
    Kos deg videre!
    Klem

    SvarSlett
  2. Heisan
    Nydeligt fat til garantert deilige boller. Var til naboen i dag, der fikk vi servert kanelsnurrer, så godt. Der hadde de pussa opp masse, også masser i vitt, så oppfordret henne til å starte en blogg, vi får se. Har länket din blogg, fra blogger jeg fölger, håper det er greit, fant jo en slik snitsig grej her i blogspot,
    klem aina-kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, bollene var gode :) Så heldig du var som også fikk kanelsnurrer i dag! :) Bare hyggelig at du vil linke bloggen min vet du.
      Lykkeklem fra Laila

      Slett
  3. Det som er så lurt med lokk, er at fluene holder seg unna ;D

    SvarSlett
  4. Hei på deg:)

    Så utrulig fint fat:). Eg har bestilt meg eit etasjefat frå Perfect home som eg ventar på. Gøy:):). Hi hi...

    Bollane såg jo kjempe gode ut.. Off, eg er ikkje noko god på baking, men eg driv og øver meg, så da kjem seg:):)

    Ha ein fin tirsdag:)

    Helsing Evelyn:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...