søndag 13. mai 2012

Blomster små..

Hei ♥
I dag har Lars og jeg vært på hagesenter å handlet vakre blomster. Henge pelargonia, eller Villa de Paris som de også kalles er min sommerfavoritt♥ Nå er noen nydelige rosa på plass i kassene våre, så nå må jeg stelle pent med dem så de vokser seg store og fine.


 Vi har 9 kasser hengende rundt på huset vårt nå ♥ Vakre blir blomstene når de blir frodige og slynger seg nedover ♥

Nå håper jeg at vi er ferdige med nattefrost!! For her blomstrer det som bare det rundt veggene ♥


Hortensia ble jo nydelig  i rottingkurven ♥ Bak ser cafesettet nakent ut uten puter og duk, men her blåser det så i dag, så da mått de bli igjen inne.

Blomster gjør meg glad! Spesielt de som er hvite og rosa ♥


4 kommentarer:

  1. Nydelig- Pelargonia er også min favoritt. Sammen med Roser og Hortensia :) Krysser fingrene for at det ikke blir noen nattefrost nå da !

    Har forresten en Give Away gående inne hos meg om du vil være med på den :)

    SvarSlett
  2. Fine blomster :)
    NÅ skal vi ha SOMMER snart !!!
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Så koselig, jeg har også tenkt å få meg blomsterkasser:) Passer veldig godt til hvitehus syntes jeg:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...